maanantai 4. heinäkuuta 2016

Minäkin tutustuin Vanhaan Raumaan?

Tosiaan..Olen asunut Raumalla pian 14 vuotta! ja silti niin monta paikkaa on näkemättä!
Ystäväni kutsui minut mukaansa viettämään päivää hänen ja lapsiensa kanssa,kun olivat Raumalle tulossa.Sattui sopivasti vapaapäivä ja mielelläni lähdin mukaan.
Treffattiin Savilassa ja lähdettiin kävelemään Vanhan Rauman katuja..oli muuten rentouttavaa...







Kitukränn ja Näkötorni..eka kerta mulle :D

















Mahtava päivä..lounas Amarillossa ja lisäksi hieman shoppailua(tottakai)..mekkooni täydellisesti sopivat korvikset (tekijänä Erika Raitila)...



... löytyi Kuninkaankadulta Putiikki Taruliinasta...enemmänkin olisin voinut ostoksia tehdä jos olisi ollut tilipäivä :D
Siinä siis meni jo kesäkuukin...
Seuraavat pari viikkoa olen aika kovan haasteen alla töissä...mutta eiköhän siitä sisulla selviä :)!
Ja sitten onkin jo pikkusiskon häät Helsingissä,odotan innolla.
Lopuksi vielä minä ja hän...


..otetaan yhdessä aurinkoa..mutta kumma kyllä tuo on aina vain ruskeampi kuin minä!?! ;)


2 kommenttia:

  1. Kiitos ihanasta seurasta! Hienoja kuvia- varsinkin kuva kiviportaista <3 Gyl Raum o ain Raum :)

    VastaaPoista
  2. ♥ Kiitos teille!Kiviportaissa oli jotain kohtalokasta..sai pohtimaan miten ja mihin niitä joskus muinoin on käytetty.
    Niin gyl gai sit.. :D Hyvää kesää ja toivottavasti nähdään taas pian!

    VastaaPoista