torstai 25. tammikuuta 2018

Uudistuminen

Moi...
Täällä ollaan ja hyvillä fiiliksillä..pää on noussu pystyyn kaiken itsensä ruoskimisen jälkeen,ei..ei sitäkään voi loputtomiin jatkaa...
Päätin uudistua..tuntui siltä että pää on liian raskas...alotin siitä että poistin puolet hiuksistani..hyvästi kiharat :D



No,toinen painolasti putos kun mulle kirjotettiin vakituinen työsopimus..näinä Sipilän aikoina ei paljo työttömyys hoksota!Eikä kyllä muutenkaan.
Mulla on mielettömän ihana mies joka tukee mua ihan kaikessa,on meilläkin ollu myrskymme koska tää tilanne ei vieläkään oo selvä,mutta jos on taisteltu näin pitkälle..eiköhän hoideta tää loppuun!
Mun liskomies♥




Kuinka monelle kirjotetaan tällasia viestejä aamuisin?



Mä erehdyin myös ostaan nämä..kuka ne täyttää jää nähtäväksi?


Ja on meillä luotettava alkometri..noin 12 oluen jälkeen lopputulos oli tämä...


Loppujen lopuksi..


Tehdään tästä hyvä vuosi..yhdessä♥




2 kommenttia:

  1. Välillä on aikoja kun kaipaa pään vaihtoa- onneksi on kampaamot ;) Kiva kuulla vuoden alun kuulumisia <3 Hyvältä näyttää!

    VastaaPoista