perjantai 18. lokakuuta 2013

Vapaapäivänä

On ollu mukava päivä tänään..(vaikka ulkona on aivan jäätävä tuuli ja tosi kylmä,hyi!!!)aamulla sai heräillä kaikessa rauhassa ja valmistautua ihan pikkuhiljaa tähän päivään,ei siis ollu kiire mihinkään,eikä mitään menoa sovittuna..koko päivää ei huvittanu kuitenkaan kotona olla joten lähdin kuluttelemaan aikaa kaupungille,oikeastaan menin etsimään muutamaa synttärilahjaa,ja sen lisäks katsomaan muuten vaan jos jotain kivaa itselle löytyy.Starttasin auton ja kun pääsin pihalta pois radiosta alkoi soida Zen Cafeen Aamuisin,tuli mielettömät fiilikset..(en oo pitkään aikaan kuullu kyseistä biisiä,ja mun mielestä Zen Cafe on kuitenkin yks kautta aikojen parhaista suomalaisista bändeistä!)..pääsin keskustaan lauleskellen ja ajoin Tarvontorin parkkikselle,ajatuksena mennä moikkaamaan työkavereita,joita mulla on tällä viikolla tullu ikävä!Tuli tosi hyvä mieli kun kaikki oli hymyssä suin ja siinä sitte halattiin ja vaihdettiin kuulumisia,niin ja mullekin oli porukka-lottolappu,mua ei olekaan unohdettu :) Pieniä asioita mutta mulle tärkeitä!Ja yllättäen tulihan siellä sitten vähän osteltuakin kun mulla tuo ajan kuluttelu ei oo koskaan ollu ihan ilmasta,jotain jää aina mukaan..Matka jatkui Prismaan josta löytyi ystävän pojille synttärilahjat ja yllättäen sieltäkin tuli ostettua vähän muutakin kuin mitä alkuun piti :) nyt kun oli aikaa kierrellä...ja sielläkin oli hyvän tuulisia tuttuja ja taas höpötettiin!Sitten takaisin kotiin jossa tietysti odotti koko viikon pyykit,imurointi,ruuanlaitto jne...mutta niitäkin tekee taas ilomielin kun on hetkeksi irtautunut arjesta!
Kiitos työkaverit,tutut ja tuntemattomat jotka hymyilitte mulle tänään!
Se ei maksa mitään mutta voi merkitä jollekin toiselle todella paljon.


Hymyssä suin toivotan Hyvää Syyslomaa kaikille jotka sellaisen tänään aloittivat!!!!


 















Ps.Vielä yksi tarina yli kymmenen vuoden takaa liittyen Zen Cafeeseen:
Nykyinen aviomieheni tuli ensimmäistä kertaa luokseni viikonloppua viettämään.
Ensinnäkin hän koki suuren yllätyksen avatessaan jääkaapin,eihän siellä ollu kun vesimeloni ja kolme tomaattia,nekin jäässä(arvaattekin varmaan että tytöt eivät olleet silloin kotona!!!)Vitsi,mitä vieraanvaraisuutta..No kuitenkin..
jääkaapin ovessa mulla oli sydämenmuotoinen magneettiliitutaulu jossa teksti:
"Minä olen auto parkissa,olen täynnä sakkolappuja,minä olen paskaa lintujen,konepellin päällä tiedän sen..."
Voin vain kuvitella mitä mahtoi mies mielessään miettiä=),kun ei ollut( eikä ole!) kyseisen bändin fani,eikä varmaan biisiä(Auto Parkissa) mistä teksti oli ikinä kuullutkaan!
Että sellainen tarina tällä kertaa,ja vaikka olen luvannut että en tänne juurikaan muusta kirjoita kun koulujutuista,niin ehkä yli kymmenen vuotta sitte tapahtuneista asioista jo tänä päivänä voi jotakin mainita =)

2 kommenttia:

  1. Kiva tarina, osaan kuvitella tilanteen ;). Oikein antoisaa viikonloppua Anne

    VastaaPoista
  2. Kiitos,Kirsi samoin sinulle!Tiistaina nähdään!

    VastaaPoista