tiistai 15. huhtikuuta 2014

Pikkuisen pienoismallia..

Tänään se aloitettiin,pienoismallien tekeminen..
Mulla yrityksenä on Vallila,ja heidän tämän kevään mallistonsa:SS14 Mielentilat
Sopii kyllä hyvin nimeltään kuin muutenkin mulle :)



Mutta juu..hieno yritys,hyvät ideat mielessä valmiina..mutta miten mä saan sen toteutettua..???
Tänään sain tehtyä vain 2 seinää ja lattian..sekä etsittyä materiaaleja sekä kuvia design boardiin..
Iloinen olin että Päivi tykkäs mun tämän päivän valinnoista,oltiin samaa mieltä myös 20 000 euron mattomateriaalista;),mutta tietysti tapoihin kuuluen en paljastanut vielä aivan kaikkea.Suunnitelma on selkeänä mun päässä jo,nyt vaan jännätään miten pään ja käden yhteys tällä kertaa toimii?:D 
Mut jotenkin mä aloin päivän mittaan tykkäämään tästä tehtävästä,vaikka monta iltaa tuleekin menemään pienien kalusteiden ja muiden hienouksien parissa,ja ainahan mieli voi muuttua ;) Päivi tarjosi meille myös kakkua ja kuoharia (ALKOHOLITONTA!) koska meidän kanssa on ollut niin hauskaa!No se ei tullut yllätyksenä :D 
Nyt jännäämään ensimmäistä finaalipeliä Kärpät (= tuleva mestari!) -Tappara, Raumallehan tuli eilen pronssia :)

2 kommenttia:

  1. Odotan innolla sun pienoismallia :D. Itsellänikin hyviä ideoita, mutta toteutus on ihan eri juttu. Hyvää Pääsiäistä ♥

    VastaaPoista
  2. Ideoita meillä riittää kyllä :) Mulla suunnitelma elää koko ajan :D eilen meni jo yks seinä vaihtoon kun päätin vaihtaa väriä..mutta nyt keskittymään muihin asioihin..Hauskaa ja rentouttavaa Pääsiäistä ♥

    VastaaPoista