torstai 27. helmikuuta 2014

Messuosastoja

Mikä helpotus!!
Nyt se on tehty,ensimmäinen messuosaston suunnitelma ja esitys!
Kertauksena vielä:Jokaiselle arvottiin yritys(aikoja sitten...),jolle osaston suunnittelee,ja mulle napsahti Alhon Huopatehdas Jämsästä.
Halusin tehdä trendikkään osaston,väreinä musta,valkoinen ja harmaa ja esittää huopatuote-yrityksen erilaisena kuin mitä se mielikuvana on,tai ainakin mulle oli!Eli huopatossuja ja saunahattuja,ei siis niitä,koska kyseessä oli bisnespäivät!!!!
Onnellinen olen että sain planssin ja budjetin tehtyä...




Aika kuitenkin tuli vastaan,enkä ehtinyt valmistella esitystä sitten millään muotoa,ja voin sanoa että tälläinen esitys-jännittäjä tarttis tuekseen sen power pointin tai edes sen A-nelosen,jossa lukee mitä selität;)
Kova urakka tämä oli koko porukalle ja olen meistä jokaisesta mielettömän ylpeä,kaikki suoriutuivat tehtävästä ja oli mielenkiintoista kuunnella toisten suunnitelmia,kun kuitenkin jokainen meistä on niin erilainen persoona,omilla näkemyksillään:D
Eilen päättyneen lääkekuurin,palautuneen energian ja tehtävän suorittamisen kunniaksi nautin nyt lasillisen punaviiniä:)Se minulle suotakoon ja huomenna on sitten etäpäivä ja itsearvion paikka tästä suunnittelu projektista,epäilen että ei taida 2 A-nelosta riittää mun arviolle;D

2 kommenttia:

  1. Kyllä se power point tosiaan helpottaa, mutta hyvin selviydyit ilmankin :). Eikä ollut tosiaankaan "huopatossumainen". Nauti ihan rauhassa vaikka koko pullo!

    VastaaPoista
  2. :D hyvä sitten,välillä se jännitys helppaa kun pääsee vauhtiin,mutta tänään ei!No ehkä vielä toinen lasillinen,luvan kanssa ;)

    VastaaPoista