lauantai 1. helmikuuta 2014

Helmikuun eka..

Aivan mahtavaa,pitkä Tammikuu on takana,oli se kyllä pitkä,kylmä  ja pimeä,kaikinpuolin..
Helmikuu on lyhyt kuukausi,onneksi,valoisa aika lisääntyy koko ajan...hyvä niin.
Eilen kävin pitkästä aikaa kampaajalla,ja jännä juttu miten pieni asia voi piristää kummasti,vaikka mitään tradikaalia muutosta ei tehtykään,ainakin silmät näkyvät nyt paremmin ja on kivempi kattella sinne peiliin kun tarve niin vaatii:)Toinen juttu mitä oon viimeaikoina ajatellut,on että ostaisin luistimet ja lähtisin jäälle..jotenkin on tullut sellanen päähänpisto..jos menneisyyttä ajatellaan,olin aina enemmän hiihtämisen kannalla,ja jos sai valita sukset vai luistimet,ne oli ne sukset ehdottomasti!Mutta haluaisin kokeilla,ei siinä mitään ainakaan menetä..niinkuin elämässä yleensäkin,täytyy vaan uskaltaa..ja helmikuussa olen ajatellut panostaa juuri siihen..ei selän takana seisoskeluun,vaan uskaltamiseen minuna!Siihen siis pyritään,katsotaan kuinka käy.
Maanantaina olis sitten taas oikein kunnon haasteen paikka,kun mennään tyttöjen kanssa(Kirsi.J,Sanni ja Heta) tekemään näyteikkunaa Koti-Vakkaan,tällä kertaa ei itse saatu vaikuttaa siihen minne mennään,Anne valkkas paikat ja ryhmät ja sattumalta tuli mulle sitte sama paikka missä olin aiemmin yksikseen ikkunoita tekemässä:)Suunnitelmaa ei olla voitu tehdä,ja ainut mitä tiedetään on että pyyhkeet on ikkunassa pääosassa,mutta mulla on täys luottamus siihen että hyvät ikkunat saadaan tehtyä,ja tietysti yllätys yllätys kun ikkunoista on kyse mä olen ihan intona :D
Miten meni,siitä lisää sitten maanantaina.


Tässä matskua..kuva Koti-Vakasta























Hyvää Viikonlopun jatkoa sinulle joka vahingossa tai tarkoituksella tälle sivulle eksyt ;)




2 kommenttia:

  1. Meidän taloudessa on harkittu kans oikeiden retkiluistinten ostoa koska lunta ei hiihdettäväks asti ole ollut. Ny tosin näyttää paremmalta..?

    VastaaPoista
  2. Nyt onneksi näyttää paremmalta,toivottavasti muutos on pysyvää :)

    VastaaPoista