torstai 30. tammikuuta 2014

Kuluttajaa suojaa laki ;)

Säikähdin kun huomasin et edellisestä kirjotuksesta on ihan hitokseen aikaa;)

Tänään oli Katjan päivä,pitkästä aikaa,ja aiheena kuluttajansuojalaki..aiheesta huolimatta oli hauska päivä ja mukavaa oli olla porukoissa mukana alkuviikon sairastamisen jälkeen,päivä meni nopeesti,eikä edes väsyttäny vaikka yöunet jäi jälleen kovin vähäiseksi...Ekalla kahvipaussilla sai nauttia Lindan aamulla tekemää mutakakkua ja kyljessä vaniljajätskiä,oli syntisen hyvää,Kiitos!
Eilen illalla mä päätin että nyt loppu stressaaminen,aika alkaa taas elämään eri asenteella ja lakata murehtimasta,synkistely ei oo mua eteenpäin vieny ennenkään,eikä vie nytkään!Se ei oo se mun juttu!
Mulla on tosi hyvä työpaikka, mutta se saa vielä odottaa,mun täytyy suorittaa tää koulutus kunnialla loppuun!Nyt voin tunnustaa että olin valmis heittämään pyyhkeen kehään,kuitenkin eilinen ilta ja tämä päivä vahvisti sitä että ei tosiaankaan,miks mä luovuttaisin?!?
Ja koska peilikuva on viime aikoina ollu väsähtänyt/römpsähtänyt(oisko voinu vähempää välittää/kiinnostaa?!),on muutoksen aika...huomenna menen kampaajalle ja samalla laitan kulmat ja ripset kuntoon..ehkä ostan jotkut kivat vaatteetkin,nostan pään ylöspäin,lakkaan tuijottelemasta varpaita..vapaapäivä ja tällä kertaa aion nauttia siitä..ei turhia huolia,ei ajatuksia tekemättömistä asioista!
Hyvää vapaata Visut ja muut joilla huomenna on vapaapäivä :D


2 kommenttia:

  1. Hyvä postaus Anne ja loistava asenne :). Oikein nautinnollista viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Hyvää viikonloppua,maanantaina nähdään!

    VastaaPoista