perjantai 7. maaliskuuta 2014

AutoCADia Kokemäellä

Otsikko kertoo mitä tässä kaksi päivää on yritetty oppia..näyttöjä ajatellen pitäis oppia jompi kumpi..piirtäminen ihan vanhaan malliin tai sitten koneellisesti..2 päivää on nyt takana tota koneellista,minkä ajattelin olevan mun pelastus ja vaikuttaa siltä että kantsis tosi pikaseen hakeutua piirrustuskurssille,jos halukkaita opettajia löytyy mittakaava/perspektiivi piirtämiseen ilmottautukaa ihmeessä;)
Ens viikolla jatketaan autoCADin parissa,ehkä paremmin tuloksin,tosin alku aina hankalaa,pakko luottaa siihen että kehitystä tapahtuu :)
Huomenna vietetään kansainvälistä Naistenpäivää.....







Siispä kaikki "Wagnerit" muistakaa "Viivejänne"!
Ja kaikki IhaNaiset toisianne...siskoa,äitiä,koulu/työkaveria!
Mun rakas "sisko" tulee huomenna käymään meidän suloisen kummipojan kanssa...
Lainausmerkit siksi että ei olla oikeesti sukua toisillemme,silti veri on vettä sakeampaa,ja hän varsinkin on henkilö joka on aina antanut mun olla juuri sellainen kuin olen,hyvine ja huonoine puolineni,ymmärtänyt (ei tarkoita että olisi ollut kaikesta samaa mieltä..)...kiireet,kuulumattomuudet,kaikki..tiennyt että olen olemassa jos hän mua tarvii ja sama toisinpäin...ne ihmiset on harvassa,ja heistä kannattaa pitää kiinni!
Hyvää Viikonloppua! 








 

4 kommenttia:

  1. Mua on monta kertaa hämmästyttyäny noi V:n ja W:n tarinoiden samankaltaisuudet omaan elämään, onkoha se hyvä vai huono??

    VastaaPoista
  2. Tosi hyviä noi sarjikset :). Ja Kari, se, että tunnet samaistuvasi näihin, vahvistaa vain tyypillisiä sukupuolirooleja. Eli ei hämmästytä :).
    Itse juttelin oman "siskoni" kanssa puhelimessa pitkän tovin, tuhoten samalla taas pisangia (huolestuen juomakunnostani! - eli selvästi harjoituksen puutetta) ja suurin osa ajasta kului suhteiden analyysiin sekä elämän tärkeisiin kysymyksiin. Siskot kunniaan!!!

    VastaaPoista