maanantai 10. maaliskuuta 2014

Excelente

Kuulin radiosta ajellessani "rimpsaan" että tänään vietetään kansainvälistä erinomaisuuden päivää..Missä sinä olet erinomainen (=erittäin hyvä,tavallista parempi)?Mietiskelin sitä siinä ajaessani...ja eipä tullut kyllä heti mitään mieleen?!Olen siis ilmeisesti vain hyvä tietyissä asioissa ja asiat ovat kaikenkaikkiaan hyvin...mutta riittääkö se?Tunnen kyllä ihmisiä jotka ovat omasta mielestään erinomaisia ihan kaikessa ja hyvä niin jos itse niin tuntevat!☻
Erinomaista on mielestäni se että talvi on takanapäin,lapseni ovat terveitä ja heillä on kaikki hyvin☺
Oletko sinä jossain erinomainen?Ja onko se tärkeää?Täytyykö olla?
Totta on mun mielestä kuitenkin myös se että:"Vaatimattomuus kaunistaa,mutta sillä ei pitkälle pötkitä!"
Samalla reissulla kuulin biisin joka ei genreltään ole sitä mitä kuuntelen ,mutta sanat olivat mielestäni hyvät..




Lisäksi nappasin muutaman kuvan takapihalla,kuinka sateen jälkeen paistaa aurinko...erikoista on se että maaliskuussa maisemat yleensä ovat hieman erilaiset☼









Creative Commons -käyttölupa
Blogin valokuvat, jonka tekijä on Anne.H, on lisensoitu Creative Commons Nimeä-Epäkaupallinen-Jaa samoin 4.0 Kansainvälinen -käyttöluvalla.

6 kommenttia:

  1. Ei sitä suomalaiset perinteisesti uskalla itseään kehua;) Mä olen ainakin erinomainen nukkuja!!!

    VastaaPoista
  2. Erinomaista:)itse huomasin että olen erinomainen asioiden tekemisen eteenpäin siirtäjä,jos ei ole pakko tehdä nyt,tekemättä jää:D

    VastaaPoista
  3. Oi, mulla on mennyt ihan ohi "erinomaisuuden päivä" ;). Itsessäni olen tyytyväinen positiivisuuteen ja erinomaiseen mielikuvitusrikkauteen, mikä tosin välillä kääntyy itseä vastaan...

    VastaaPoista
  4. En ole kyllä itsekään moisesta päivästä aiemmin kuullut;D
    positiivisuus ja mielikuvitusrikkaus ovat kyllä 2 erinomaista piirrettä:)

    VastaaPoista
  5. Mä totesin et oon kyl erinomanen itteni epäilijä! :D ..en kyllä tiiä onk se kovin hyvä asia... ps.toi biisi on hyvä!(:

    VastaaPoista
  6. :D Biisi on kyllä hyvä,kävi tuuri että vahingossa sen kuulin:)

    VastaaPoista