keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Korttitalo

Heti alkuun varoitus lukijoille...tämä teksti ei ole niin positiivinen kuin mihin on totuttu,vaan rehellistä pohdiskelua ja teksti siitä miltä musta tällä hetkellä tuntuu...
Maanantaista lähtien olen ollut jokseenkin pyörryksissä,liian paljon ajatuksia,liian paljon kysymyksiä joihin mulla ei ole vastausta..äärimmäisen epämiellyttävä tilanne..tarkoitus ei ole kuitenkaan uikuttaa kun asiat nyt on näin ja näin..tiedän,jollain on pahemmin ja mulle mitään pahaa ei kuitenkaan ole tapahtunut!
Niin siis maanantaina käytiin Annen kanssa läpi tutkintoasioita,ja hyvä niin,mitä tutkintoon tulee,ne asiat kyllä selkenivät,eikä paperit ole lainkaan enää niin ei-ymmärrettäviä kuin aiemmin,mutta sitten alkoikin se pohdintavaihe..mitä,missä,miten,kuinka,kannaako,eikö kannata,pitäiskö sittenkin vai eikö pitäis?Onko musta sittenkään tähän?(toi kysymys on kyllä mietityttänyt mua jo ennen joulua..)Töihinkin on ikävä,tekemistä ja oman työn jälkeä kaipaa..Toisaalta väsyttää..väsyttää ja väsyttää..Entä jos en saakaan tutkintoa suoritettua,ehkä jää kiinni jostain piirtämisestä tai sitten jostain muusta..yks vai kaks harjottelupaikkaa,entäs sitten jos Raumalta ei löydy sitä yhtäkään!Siinäpä siis muutama juttu pohdittavaksi,ja kun tapana on muutenkin miettiä asioita ihan liikaa ja turhaan murehtia etukäteen niin mites nyt sitten,en tiedä,kai se tästä selkenee joku kaunis päivä,ja toivottavasti sillon on jo vähemmän pakkasta!!!Noin,tulihan purettua ulos ainakin osa,loppu ei sitten sovellukaan julkaistavaksi joten jätetään ne omaan arvoonsa :)
Vastapainoksi tolle pohdiskelulle olen kattonu Netflixiltä poliittista draamasarjaa:House of Cards,ensimmäinen tuotantokausi 13 jaksoa on melkein katsottuna,ja olen aivan koukussa,odotan jo toista kautta joka julkaistaan ystävänpäivänä..Kevin Spacey tekee pääroolissa aivan mieletöntä työtä,ja tulee tarve katsoa aina vaan seuraava ja seuraava jakso,ja vaikka toi kuvaus poliittinen draama kuulostaa tylsältä,ei sarja todellakaan ole sitä,kysehän on kuitenkin kostosta.Suosittelen!
Mitä opiskeluun tulee loppuviikko menis sitten Niinan tahdissa,ja ne päivät tosissaan tulee tarpeeseen mulle,vaikka en piirtämään ikinä oppiskaan,tiepänpähän mitä pitäis osata tehdä :)
Muutenkin tuntuu nyt siltä että kun yleensä pyrin tekemään hyvää jälkeä ja hioa asioita viimestä yksityiskohtaa myöten,että voin olla lopputulokseen tyytyväinen,enkä kuitenkaan koskaan täysin ole ,koska itsekritiikki on niin kovaa,nyt teen vähän sinnepäin ja rimaa hipoen läpi..(mutta se on tietty vaan mun oma mielipide)

8 kommenttia:

  1. Nyt on pohdiskelua aika monellakin jos yhtään olen oikein ymmärtäny. Itekin olen...hmm, mietteliäs. Älä vaivu murheen laaksoon, kevät on jo tuloillaan ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitäs Kari sitten mietiskelee?Koitan olla synkistelemättä,tänään oli jo parempi;)

      Poista
  2. Kyllä susta on tähän! Hyvinhän sulla on sujunu, eikä sun tutkintos kyl piirtämiseen kaadu, kyl kaikki osaa jtn ¨sutata¨ siihen paperiin tarpeen tullen ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos,Sonja luottamuksesta :DJa sutata nimenomaan;)

      Poista
    2. Ei Anne meidän taidot niin huonot ole, varmasti selvitään :). Tsemppiä tuleviin koitoksiin.

      Poista
  3. Kiitos Kirsi!:)Tsemppiä tarvitaan,todella todella paljon ainakin tällä hetkellä,ja varmasti jatkossakin!Oon jo miettiny et oiskohan mun aika vaihtaa blogista toi otsikkokin eikä vaan ulkonäköä;)

    VastaaPoista
  4. Toisaalta otsikkoon liittyy tarina työelämästä ja tilanteesta josta positiivisuus oli aika kaukana..;)joten en muuta sitä.

    VastaaPoista