torstai 23. tammikuuta 2014

Naisday

Tänään oli taas paremmat fiilikset kuin eilen,vaikka oli jäätävää lähteä bussimatkustelemaan,pelkkä viiden minuutin odottelu pysäkillä tuntui ikuisuudelta kovassa pakkasessa,hyi!Mutta ihan kivasti matka sujui ja pääsin koululle,Niinan päivä ja olin henkisesti varautunut piirtämiseen mutta meillä olikin aiheena messut,ei siis yhtään haitannut;)Itse olen viimeksi ollut sisustusmessuilla Helsingissä ja siitäkin on jo vuosia aikaa..monesti on pitänyt mennä milloin minnekin mutta on vaan sitte jääny,niinkuin nyt jää väliin ne aiemmin mainitsemani messut Tukholmassa.
Paljon kaikenlaista tietoa tuli,sellasta mitä ei oo ajatellu ollenkaan,mutta päällimmäisenä jäi mieleen hinnat!!Järkky kallista touhua,ja jos sitten messuilla ei saavutakaan niitä tavoitteita joita on itselleen asettanut niin takkiin tulee ja pahasti!Kuvista näki että jotkut osaa tehdä hyviä osastoja messuille,toisten olisi ehkä kannattanut harkita toiseen kertaan;)Itse innostuin tulevista Naisday-messuista Turussa Huhtikuussa,sinne olis kiva mennä likkaporukalla aikaa viettämään:D
Huomenna jatketaan,saas nähdä piirretäänkö vai jotain muuta,varmaan arvaatte kumpaa itse toivon?:)

2 kommenttia:

  1. Muistin illalla että olen käyny joskus maatalousnäyttelyssä;) melkoinen messutapahtuma sekin!! Siellä ei tosin ollu niitä traktoria esitteleviä kaunottaria ;)

    VastaaPoista
  2. Harmi ettei ollut;)Mä oon myös pikkutyttönä ollu maatalousnäyttelyssä,oli varmaan eksoottista päästä pois kaupungista :D

    VastaaPoista