perjantai 15. marraskuuta 2013

Arkista aherrusta ja perjantain palkinto

Taas on se hetki kun arki jää taakse ja alkaa viikonlopun vietto..eilen suunniteltiin maanantaina edessä olevaa kirjasto-projektia,oon tosi tyytyväinen että oon just siinä ryhmässä missä olen,tytöt pistää muhun varmasti vauhtia jos meinaa väsyttää;)projektista tunnelmia ja kuvia ensiviikolla..
Tänään testailtiin mitä voikaan saada aikaan Marimekon Uutuus-kankaasta eri tekniikoilla..Kankaasta leikattiin ensin yksi kuusi ja eikun väsäämään,oli liimaa,pahvia,kuumaliimaa,nauhaa,pumpulia,neulaa,lankaa..jne jne..Mutta vaikka aamulla epäilin jälleen itseäni(oli niin kova väsy..)niin kyllä vaan valmista tuli tälläkin kertaa..Tässä meidän kaikkien kuuset..harmi että osa on pyörähtäny väärinpäin,eikä kangas näy,mutta idea varmaan selkenee..













 

Tänään oli se suuri päivä kun VIHDOINKIN sain mun ekan koulutustuen!!Viimeinen palkka tuli syyskuun 10. joten ilman säännöllisiä tuloja(johon en ole tottunut!!!!)on siis vierähtäny tovi.
Siksi oli pikku palkinnon paikka..eli juustotarjotin(tuorejuustoja:ruohosipuli,chili ja ananas),Valion mustista juustoista Salaneuvos,ja tietysti sitä kaikkein parasta eli Auraa!Lisäksi viinirypäleitä,päärynää ja kekseinä Kantolan Valitut herkulliset suolakeksit.




















 

Nyt kattomaan Vain Elämää ja Paulin Päivä,tätä mä olen odottanu!Eipä voi elämäänsä paljon tyytyväisempi olla kun mitä olen just nyt,Ihanaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti