lauantai 30. marraskuuta 2013

Parasta ennen..

Tänään on mun rakkaan pikkusiskon 25-vuotissynttäripäivä..Höpötettiin päivällä tuttuun tapaan puhelimessa niitä näitä kunnes sisko yht´äkkiä totes että tänään aamulla se sitte tapahtu..Parasta ennen- päiväys tuli vastaan...johon mä yritin lohdutella että:" älä huoli,mulla se tuli jo 11 vuotta sitten,tervetuloa porukoihin ja että mä oon jo päässy yli siitä asiasta tässä kymmenen vuoden aikana.. :)Mulla oli aikoinaan paha kriisi sillon kun täytin sen 25,halusin pistää elämän uusiksi,alottaa puhtaalta pöydältä..niin kävikin..muutama viikko mun 2-päiväisten railakkaiden synttärijuhlien jälkeen mä sitte pakkasin kimpsut ja kampsut ja muutin Raumalle,työ järjestyi ihan sisäisellä siirrolla,ja asunto hyvällä tuurilla.Kaupunki oli mulle suht tuntematon ja taisin tuntea täältä ehkä yhden ihmisen..oli mieletön tunne kun kaikki oli uutta ja kukaan ei tuntenut,mikä vapauden tunne,todellinen uus alku.
Mun siskokin juhlii tänään toista päivää ja muuttaa kahden viikon päästä Turkuun!Uusi alku hänellekin..joskus niitä tosiaan tarvitaan!
Alla 2 kuvaa siskoksista,ylemmässä ollaan niin nuoria ja nättejä vuonna 2006,alemmassa on viime juhannus ja kuvassa meidän lisäksi parit pässit ;)






















 Lystikästä Lauantai-Iltaa!




2 kommenttia:

  1. Oi, kuinka kauniit sisarukset :D ja tarina uudesta alusta - onneksi muutit ja sain tutustua sinuun

    VastaaPoista
  2. Kauniisti sanottu,kiitos,tässähän ihan liikuttuu :)

    VastaaPoista