torstai 7. marraskuuta 2013

Prosentteja,Kuvien muokkausta,rengasrikko ja ripaus rakkautta..

Jälleen yksi hauska ja tapahtumarikas päivä taittuu iltaan ja on aika päivittää mitä tänään on tapahtunut..Aamu avattiin prosenttilaskuilla,tulihan sieltä niitä oikeitakin vastauksia ihan hyvinkin kun alkuun pääsi,lopuksi kyllä rupes oleen eri kaavat sen verran sekaisin ettei yksin kertasinkaan lasku enää muistunut mieleen :D Laskeminen lopetettiin ruokkikseen ja sen jälkeen käsiteltiin kuvia,ihan ilmaiseksi!Hienoa että onnistuu niinkin kätevästi nyt kun tietää miten.Kiitos Susanna!
Kotimatkalla sitten sattuikin jotain odottamatonta...yksityiskohdat jääkööt kertomatta mutta tämä kuva ehkä kertoo kaiken..













Onneksi mitään pahempaa ei sattunut!

Kun pääsin kotiin,postilaatikosta löytyi jo jonkin aikaa odottamani hääkutsu!
 












Ihanaa,että joku sanoo Tahdon myös talvella,itselle tämä on ensimmäinen kerta kun pääsen talvihäihin ja odotan kovasti,varmasti tunnelmallista(kun vaan olis lunta!)mutta eiköhän tammikuun 4.jo ole..
nyt vaan täytyy alkaa etsimään sopivaa vaatetusta.
Mielessä on jo idea mutta se että löytyykö just sellasta se on sitte toinen juttu.
Hääkutsu palautti mun mieleen myös sen että Tammikuussa meillä on 10-vuotis kihlajaispäivä!
Aika kuluu tosi nopeasti mutta kymmenen vuotta on pitkä aika...Olen todella kiitollinen että mun rinnalla on sellainen henkilö joka antaa mun olla oma itseni ja jaksaa rakastaa mua vuodesta toiseen,vaikka helppoa se ei ole hänelle ollut eikä varmasti tule olemaan jatkossakaan,edelleen kun ne mun mielialat vaihtelee ääripäästä toiseen ja kaikkea siltä väliltä,jos olen iloinen ja tyytyväinen näytän sen,mutta jos en ole,se varmasti ei jää myöskään epäselväksi.Mutta tärkein lause jota meillä (parhaamme)mukaan noudatetaan on:Älä koskaan anna auringon laskeutua riidan ylle!
Koitetaan muistaa että meillä on vain tämä yksi elämä,sano:Rakastan sinua,rakkaalle,ystävälle,lapselle,lemmikille kenelle vaan joka on sinulle tärkeä..vielä ei ole myöhäistä!Eikä sitä lausetta voi koskaan pitää itsestään selvyytenä.
Nyt tuli vähän herkisteltyä,mutta välillä täytyy ;) 














1 kommentti:

  1. Aika hurjan näköinen toi rengas!! Tossa olis ollu katastrofin ainekset huonolla onnella...

    VastaaPoista