perjantai 1. marraskuuta 2013

Korttikauppaa,Kuvausta ja Kauhua..

No niin,oiskos taas aika bloggailla yhden päivän tauon jälkeen :) eilenki mulla oli kyllä mielestäni tosi hyvä teksti päässä,mut jotenki se unohtui täysin kun aloin kattomaan tallennettua Syksyn Säveltä;)Se siitä siis..
Tänään lähdin työpaikalle kuvaamaan ykköspöytää ja seinäasettelua,ja sain lopulta kuvat otettua vaikka Lenovo ei ollut kovinkaan yhteistyöhaluinen!
On mulla kyllä ihanat työkaverit,se miten mut otetaan vastaan kun menen käymään,on ainutlaatuista ja mulle tulee hyvä mieli!Se miten mun työpanosta ja osaamista kaivataan on aina yhtä mukava kuulla,olen siis hyvä ja onnistunut ainakin jossain.Ja toivottavasti sitä kaivataan vielä silloinkin kun tulee mun aika palata takaisin.Haleja ja Työniloa teille,Think Positive,Pikkujouluissa nähdään viimeistään!<3
Tänään olin ajatellut että kun ei ollutkaan etätehtävää,keskityn myyjäisiin,myyn kortteja ja teen lisää rautalanka-töitä,mutta kappas kun menin sähköpostia lukemaan olikin sinne ilmestynyt viesti,Etätehtävä 1.11,että näin..eli analyysit odottaa..!!!
Mutta kauppaa olen tehnyt,tän päivän saldo 32 myytyä joulukorttia(=kaikki mitä mulla oli)eli 38 euroa + yks havukranssi varattiin 25 euroa,päivän myyjäissaldo on siis:63 euroa!!Eli tässä hommassa on kyllä todella hyvä tuntipalkka täytyy sanoa!
Illalla olis Herra Ylppö ja Ihmiset Dominossa,hiukan harmittaa kun en sinne pääse,kun ei vieläkään ole rahapäätöstä tullut,senpä vuoksi ylimääräset menot jää menemättä,mutta korvikkeeksi sitte (sydän vereslihalla =( katsotaan kasapäin kauhuleffoja,kaikkia ennalta-arvattavia mutta silti niin pelottavia(mun mielestä)!!!
Painajaismaista Viikonloppua Kaikille!


3 kommenttia:

  1. Vitsi sä oot ollu tehokas ja kiva kun sua on kaivattu töihin. Omalta kohdaltani en viitsi julkisesti edes mainita, että mkä asianlaita on :)

    VastaaPoista
  2. No sähän oot myynyt jo vaikka kuinka paljon!:) ..mulla vieläkin ¨tehdas¨ vähän tökkii :D

    VastaaPoista
  3. Tehotykki on mun yks lempinimistä...!:D
    mutta välillä sujuu välillä tökkii sitähän se on!

    VastaaPoista