tiistai 5. marraskuuta 2013

Elävien kirjoissa taas...

Back in business ;) 
Olo on helpottunut sen verran että pääsee sängystä ylös ja jaksaa tehdäkin jotakin.
Eli istua tietokoneen viereen ja kirjottaa..
ensin mä viimeistelin etätehtävän,valkkasin sivuiksi:




Liikunta- ja hyvinvointikeskus LUMON 

  

 sekä CYBERSHOPIN





Ensimmäisen siksi että olen innolla odotellut uuden keskuksen avajaisia Raumalle,ja koska olen ollut aiemmin Women's kuntoclubin jäsen jonkin aikaa(tosin se ei enää missään näy,mutta..)siirtyminen uuden klubin jäseneksi kävi itsestään.Uudet upeat tilat odottaa ja toivottavasti saan taas kipinän salitreenaamiseen,kun tänään postissa tuli kutsu avajaisiin ja lahjakortti jolla ajattelin palkata itselleni personal trainerin joka voi potkia mua kunnolla persuksille josko se laiskuus siitä sitte lähtis kun muu ei tunnu enää auttavan!Kovat otteet käyttöön siis..
Jälkimmäinen taas on osoite vaihtoehtoisen muodin,rakkaimpien trendivaatteiden ja yksilöllisten asusteiden maailmaan,ehdottomasti yks mun lemppari nettikaupoista siis.Ja hups kun sivua on kattellu,sinne lähti viiden kympin tilaus,että rupee oleen maksullisia nää etätehtävät näköjään..:)
Järkyttävä myrsky tänään on ollut,sähköt on katkeillu ja välillä on saanu kaivella kynttilöitä ja taskulamppuja pimeässä.Kuinka onnettomaksi sitä ittensä tunteekaan ilman sähköä,oppii kyllä taas arvostamaan näitä mukavuuksia mitä on.
Nyt katkes näköjään telkkarilähetys vuorostaan(kello on nyt..19.27) eli tarkoittaa sitä että nettikään ei toimi,joten katsotaan päätyykö teksti julkaisuun vai ei??..mielenkiintoista...Odotellaan..
Eilen mua kiukutti niin paljon kun en päässy aamulla koululle lähtemään,ois ollu Minnan tuote-asettelupäivä jota mä olin kovasti odottanu!!!
Illalla harmitti vielä enemmän,itku tuli kun tajusin että en pääse vielä tänäänkään,yleensä kun oon kipeenä se menee just noin,ensin kiukuttaa sitte harmittaa ja itkettää,kun ei pysty tekemään mitään ja paikat sattuu pelkästä makaamisesta.Huomenna aion kuitenkin kokeilla paikan päällä olemista ja ilmeisesti mulla on siellä kohtalotovereita ilman kuumetta,mitä tuolta Karin blogista lukasin.
Koitetaan siis jaksaa yhdessä,Yritysvierailut ja Markkinoinnit!Niin ja parantua kokonaan mahdollisimman PIAN!
Huomiseen!


1 kommentti:

  1. Et kai sinäkin vilustunut kummitus-reissulla? Meillä kävi niin pikku kummituksen kohdalla :(. Huomenna nähdään :D

    VastaaPoista